Виховна проблема, над якою працює школа: виховання особистості, орієнтованої на соціокультурні, загальнолюдські та національні цінності в умовах воєнного стану під час реалізації завдань Нової української школи.

Завдання на 2023/2024 навчальний рік

У виховній роботі школи слід і надалі виховувати в учнів:

1. Патріотичне ставлення до України, до маленької Батьківщини, до своєї школи; сприяти набуттю дітьми патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення.

2. Глибоке розуміння громадянського обов’язку, готовність у будь-який час стати на захист Батьківщини. Розуміння того, що Україна історично і ментально належить до європейських країн (Україна – це Європа!).

3. Шанобливе ставлення до загиблих в зоні АТО/ООС, до членів їх сімей, до пам’яті про героїчні вчинки загиблих воїнів.

4. Правову культуру з прищепленням поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів (Герба, Прапора, і Гімну) та з дотриманням у поведінці Законів України та протидії особам і установам, що порушують закони, завдають збитків державі, зазіхають на територіальну цілісність і незалежність України.

5. Збереження та покращення фізичного, психічного та соціального здоров’я особистості; попередження та локалізація негативних впливів факторів соціального середовища на особистість (протидія насильству, булінгу та кримінальним порушенням).

6. Формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі.

7. Свідоме прагнення в оволодінні знаннями з предметів, що викладаються в школі; виховання відповідального ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці;.

8. Повагу до надбань минулих поколінь та шанобливого ставлення до старших людей, прагнення опановувати духовну культуру людства, нації, найближчого соціального оточення.

9. Толерантне ставлення до людей будь-яких національностей та поваги їхніх культур, мови, традицій та звичок.

10. Посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з закладом. Турботливе ставлення до своїх батьків, бабусь, дідусів, братів, сестер та всієї родини, наслідування кращих моральних цінностей.

11. Виховання особистості, яка має систему елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, здатна збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва, прагне та вміє здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері;

12. Виховання усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці, розвиненої потреби в трудовій активності;

13. Утвердження здорового способу життя як невід’ємного елемента загальної культури особистості; формування вміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил, вміння протистояти негативним проявам у суспільстві, бути компетентним у питаннях захисту власного здоров’я.

14. Формування економічної культури; прищеплення культури енергозбереження в повсякденному житті.

15. Формування усвідомлення природи в житті людини, почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них, здатності гармонійно співіснувати з природою; екологічної безпеки, критичної оцінки споживацько-утилітарного ставлення до природи; прагнення активної екологічної діяльності, негативне ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.

16. Розвиток учнівського самоврядування в закладі та в учнівських колективах, використання нових форм реалізації виховного потенціалу дитячого та молодіжного руху.

17. Самореалізація людини в особистісній, професійній та соціальній сферах її життєдіяльності.